Oferta


Świadczymy kompleksowe usługi logopedyczne i neurologopedyczne polegające na:

- diagnozowaniu, konsultowaniu, programowaniu i przeprowadzaniu terapii w  przypadku zaburzeń mowy dzieci;

- działaniach profilaktycznych, mających na celu wczesne wykrycie zaburzeń rozwoju języka i komunikacji oraz podjęcie działań interwencyjnych w przypadku wykrycia nieprawidłowości a także zapobieganie ich skutkom;

- diagnozowaniu, kształtowaniu i doskonaleniu sprawności kompetencji u pacjentów: kompetencji poznawczej (wiedza o sobie i o świecie), kompetencji językowej (umiejętności budowania zdań gramatycznie poprawnych) i kompetencji komunikacyjnej (umiejętności wchodzenia w językowe role społeczne);

- rozpowszechnianiu wiedzy na temat postępowania kształtującego prawidłowe kompetencje poznawcze, językowe i komunikacyjne u pacjentów.

Specjalizujemy się w terapii zaburzeń mowy dzieci z problemami rozwojowymi oraz zespołami genetycznymi.

Prowadzimy także zajęcia terapeutyczne tj.: wczesną naukę czytania metodą sylabową, zajęcia przygotowujące do nauki w szkole, terapię ryzyka dysleksji i dysleksji.


Działamy w celu zapewnienia dzieciom profesjonalnej, skutecznej terapii wad i zaburzeń mowy oraz wsparcia edukacyjnego, dzięki czemu podniosą jakość i radość życia w otoczeniu rodzinnym, społecznym. Dbamy, aby zajęcia odbywały się w przyjaznej, pełnej zrozumienia i szacunku atmosferze, w odpowiednio przygotowanych i wyposażonych gabinetach. Wykorzystujemy efektywne, uznane metody terapii - dopasowane do indywidualnych potrzeb i możliwości pacjentów.

Oferujemy:

- diagnozy, konsultacje logopedyczne, neurologopedyczne i pedagogiczne;

- terapię logopedyczną dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy;

- terapię logopedyczną dla dzieci z wadami wymowy;

- terapię logopedyczną dla dzieci dwujęzycznych;

- terapię neurobiologiczną Metodą Krakowską stymulującą wszystkie funkcje poznawcze dziecka;

- terapię neurologopedyczną dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołem Aspergera, zespołami genetycznymi, niepełnosprawnością intelektualną, mózgowym porażeniem dziecięcym, afazją rozwojową, niedosłuchem;

- masaż logopedyczny;

- elektrostymulacja twarzy;

- terapię zaburzeń miofunkcjonalnych;

- wczesną interwencję logopedyczno - pedagogiczną stymulującą: mowę i język, pamięć, uwagę, spostrzeganie, myślenie, motorykę, rozwój zabawy, percepcję wzrokową i słuchową;

- terapię dla dzieci i młodzieży z mową zbyt szybką, niezrozumiałą, jąkaniem;

- wczesną naukę czytania metodą sylabową;

- wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka dysleksji i dyslektycznych;

- zajęcia przygotowujące do nauki w szkole;

- terapię słuchową metodą Johansena IAS.