O nas


mgr Agnieszka Piskowska - Logopeda, Neurologopeda, Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta ręki, Terapeuta Miofunkcjonalny i Terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS. Nauczyciel zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

Prowadzę konsultacje, terapie dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołem Aspergera, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją, wadami wymowy. Konsultuje dzieci w wieku niemowlęcym.

Doświadczenie w diagnozie i terapii logopedycznej, neurologopedycznej, integracji sensorycznej zdobyłam pracując w placówkach oświatowych: szkołach oraz w poradniach psychologiczno – pedagogicznych.

Nieustannie poszerzam swoją wiedzę oraz wzbogacam swój warsztat pracy poprzez udział w szkoleniach, kursach oraz konferencjach.  Moja praca jest jednocześnie moją wielką pasją. Do każdego pacjenta podchodzę indywidualnie oraz z dużym zaangażowaniem.

Szkolenia i warsztaty:

  • Terapia neurobiologiczna,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Praca z dzieckiem autystycznym – początek drogi,
  • Dysleksja – zagrożenia, diagnoza i terapia w ujęciu Metody Krakowskiej®,
  • Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa,
  • Praca z dzieckiem autystycznym. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Warsztat praktyczny.
  • Ćwiczenia funkcji słuchowych – rozwojowe programowanie terapii,
  • Wykorzystanie metody verbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej,
  • Makaton I stopnia,
  • Integracja Sensoryczna – I i II stopień,
  • Terapia ręki – I stopień,
  • Mowa i komunikacja u osób z autyzmem,
  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna,
  • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej,
  • Jak wprowadzić komunikację pozawerbalną dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, autyzmem? Różne systemy komunikacji AAC ze szczególnym naciskiem na piktogramy,
  • Nazywanie świata – odimienna metoda nauki czytania dr Ireny Majchrzak,
  • Terapia manualna w logopedii,
  • Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego (ENMOT),
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych,
  • Diagnoza i terapia stawu skroniowo-żuchwowego w gabinecie logopedycznym,
  • Terapia miofunkcjonalna. Kompleksowy program obszaru orofacjalnego I i II stopnia.
  • Niemowlę u logopedy - diagnoza i stymulacja.