O nas
mgr Agnieszka Piskowska - Logopeda, Neurologopeda, Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta ręki, Terapeuta Miofunkcjonalny i Terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS, Terapeuta metody czaszkowo - krzyżowej. Nauczyciel zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Prowadzę konsultacje,
terapie dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze
spektrum autyzmu, zespołem Aspergera, zespołami genetycznymi, alalią, afazją,
mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną,
niedosłuchem, dysleksją, wadami wymowy. Konsultuje dzieci w wieku niemowlęcym.
Doświadczenie w pracy z dziećmi i z młodzieżą zdobyłam w: przedszkolu terapeutycznym, szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Promitis, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Neuronis oraz Centrum Terapeutycznym ABU. Prowadziłam diagnozy, konsultacje i zajęcia terapeutyczne z dziećmi i młodzieżą oraz konsultowałam noworodki i niemowlęta.
Nieustannie poszerzam swoją wiedzę oraz wzbogacam swój warsztat pracy poprzez udział w szkoleniach, kursach oraz konferencjach. Moja praca jest jednocześnie moją wielką pasją. Do każdego pacjenta podchodzę indywidualnie oraz z dużym zaangażowaniem.
Szkolenia i warsztaty:
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
- Terapia neurobiologiczna
- Symultaniczno - Sekwencyjna Nauka Czytania ®
- Praca z dzieckiem autystycznym - początek drogi
- Dysleksja - zagrożenia, diagnoza i terapia w ujęciu Metody Krakowskiej ®
- Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa
- Praca z dzieckiem autystycznym. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Warsztat praktyczny
- Ćwiczenia funkcji słuchowych - rozwojowe programowanie terapii
- Wykorzystanie metody verbo - tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej
- Makaton I stopnia
- Integracja Sensoryczna - I II stopień
- Terapia ręki - I stopień
- Mowa i komunikacja u osób z autyzmem
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna
- Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej
- Jak wprowadzić komunikację pozawerbalną dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, autyzmem? Różne systemy komunikacji AAC ze szczególnym naciskiem na piktogramy
- Nazywanie świata - odimienna metoda nauki czytania dr Ireny Majchrzak
- Terapia manualna w logopedii
- Kinesiotaping logopedyczny
- Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego (ENMOT)
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
- Diagnoza i terapia stawu skroniowo - żuchwowego w gabinecie logopedycznym
- Terapia
miofunkcjonalna. Kompleksowy program obszaru orofacjalnego I i II stopnia
- Niemowlę u logopedy - diagnoza i stymulacja
- Terapia czaszkowo - krzyżowa - I i II stopień
- Dysfagia. Praktyczny warsztat terapeuty karmienia
- Gryzienie i żucie. Praktyczne wskazówki jak usprawniać funkcje związane z jedzeniem
- Jedzenie: diagnostyka i strategie leczenia. Dzieci starsze
- Anklyglosja - wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu
- Wykorzystanie techniki tapingu w terapii logopedycznej