O nas


mgr Agnieszka Piskowska - Logopeda, Neurologopeda, Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta ręki, Terapeuta Miofunkcjonalny i Terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS, Terapeuta metody czaszkowo - krzyżowej. Nauczyciel zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

Prowadzę konsultacje, terapie dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołem Aspergera, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją, wadami wymowy. Konsultuje dzieci w wieku niemowlęcym.

Doświadczenie w pracy z dziećmi i z młodzieżą zdobyłam w:  przedszkolu terapeutycznym, szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Promitis, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Neuronis oraz  Centrum Terapeutycznym ABU. Prowadziłam diagnozy, konsultacje i zajęcia terapeutyczne z dziećmi i młodzieżą oraz konsultowałam noworodki i niemowlęta.

Nieustannie poszerzam swoją wiedzę oraz wzbogacam swój warsztat pracy poprzez udział w szkoleniach, kursach oraz konferencjach.  Moja praca jest jednocześnie moją wielką pasją. Do każdego pacjenta podchodzę indywidualnie oraz z dużym zaangażowaniem.

Szkolenia i warsztaty:

  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
  • Terapia neurobiologiczna
  • Symultaniczno - Sekwencyjna Nauka Czytania ®
  • Praca z dzieckiem autystycznym - początek drogi
  • Dysleksja - zagrożenia, diagnoza i terapia w ujęciu Metody Krakowskiej ®
  • Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa
  • Praca z dzieckiem autystycznym. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Warsztat praktyczny
  • Ćwiczenia funkcji słuchowych - rozwojowe programowanie terapii
  • Wykorzystanie metody verbo - tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej
  • Makaton I stopnia
  • Integracja Sensoryczna - I II stopień
  • Terapia ręki - I stopień
  • Mowa i komunikacja u osób z autyzmem
  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna
  • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej
  • Jak wprowadzić komunikację pozawerbalną dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, autyzmem? Różne systemy komunikacji AAC ze szczególnym naciskiem na piktogramy
  • Nazywanie świata - odimienna metoda nauki czytania dr Ireny Majchrzak
  • Terapia manualna w logopedii
  • Kinesiotaping logopedyczny
  • Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego (ENMOT)
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
  • Diagnoza i terapia stawu skroniowo - żuchwowego w gabinecie logopedycznym
  • Terapia miofunkcjonalna. Kompleksowy program obszaru orofacjalnego I i II stopnia
  • Niemowlę u logopedy - diagnoza i stymulacja
  • Terapia czaszkowo - krzyżowa - I i II stopień
  • Dysfagia. Praktyczny warsztat terapeuty karmienia
  • Gryzienie i żucie. Praktyczne  wskazówki jak usprawniać funkcje związane z jedzeniem
  • Jedzenie: diagnostyka i strategie leczenia. Dzieci starsze
  • Anklyglosja - wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu
  • Wykorzystanie techniki tapingu w terapii logopedycznej